In loc de introducere

Ma numesc Nagy-Elek David, am 33 de ani, sint casatorit si avem un fiu. Lucrez ca adjunct sef magazin intr-un magazin retail de electrocasnice. Prima data am auzit de firma Hemel Cosmetics in 2004, cand sotia a devenit membru al acestui sistem. Eu am devenit membru in anul 2007, mai mult pasiv, contribuind cu sfaturi si idei in dezvoltarea afacerii pe ramura sotiei.

In 2008 am reusit sa contractam un credit ipotecar si sa cumparam o locuinta cu 3 camere, in mare masura ajutat de venitul obtinut din afacerea Hemel Cosmetics. Desi s-a abatut criza financiara, ne putem baza pe aceasta afacere pentru a ne putea plati ratele la timp si de a avea un trai decent.

Am cautat mult asemenea oportunitati, fara o investitie mare de inceput si fara constrangeri, dar nu am gasit alta sansa mai buna ca Hemel Cosmetics. Celelalte afaceri cu care am venit in contact [Am..., Or..., Av..., Ne... etc] toate promit marea cu sare, dar cand citesti paragrafele scrise cu litere mici din cotractul de colaborare iti cam pierde cheful. Ori trebuie sa faci comanda de minim XX RON pe luna, ori trebuie sa aduci XX persoane noi pe luna, ori trebuie sa participi la seminarul YY ... samd. Asta imi place la Hemel Cosmetics: flexibilitatea, reguli simple si mai ales plata saptamanala a comisionului.

Prin luna septembrie sotia mea m-a intrebat de ce nu devin membru activ in loc sa o stresez cu nemultumirile mele legate de locul de munca actual. Asa ca m-am familiarizat cu sistemul Hemel Cosmetics, mi-am pus creierul la contributie si am inceput.

La jumatatea lui octombrie deja asteptam primul meu comision Hemel Cosmetics, si a sosit : 352,80 RON.

Comision Hemel Cosmetics 16.10

La sfarsitul lui octombrie am primit al doilea comision Hemel Cosmetics: 441,00 RON.

Comision Hemel Cosmetics 29.10

La inceputul lui noiembrie a sosit si unul mai pe masura: 970,20 RON.

Comision Hemel Cosmetics 09.11

Mi-am dat seama ca se poate si chiar daca este criza financiara, criza politica, epidemie de gripa A/H1N1 etc. Astfel m-am decis sa scriu un mic indrumator pentru cei care sunt interesati de aceasta sansa, sa lase deoparte lamentarile inutile si sa isi schimbe ceva in viata.

In loc de introducereSocialTwist Tell-a-Friend